حرم از دریچه دوربین عکاسی، اثر سید‌اسماعیل علامه

حرم از دریچه دوربین عکاسی نام کتابی زیباست که اثر استاد سید اسماعیل علامه از عکاسان مجرب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام می باشد. ایشان در طول سال‌ها تجربه عکاسی؛ آثار بسیار ارزشمندی را از خود به جای گذاشته و امید است که مجموعه های فرهنگی قم و کشور ز این استادان بی ادعا بهره گیرند. در ادامه، مطلبی که در مقدمه کتاب از زبان صاحب اثر بیان شده را مشاهده می کنید:
امروزه عکاسی درکنار سایرهنرها از اهمیت ویژه ای برخورداراست. چه بسا ارزش یک عکس بیش از صدها کتاب باشد و این نگاه ، اهمیت عکس را نشان می دهد. این اثر شامل 110 قطعه عکس ، در موضوعات متنوع حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که در سال های متمادی (از دهه 70تا دهه 90) توسط اینجانب به تصویر کشیده شده است امید است که ولی نعمتمان بانوی طاهره اهل بیت (ع) این خدمت ناچیز را از این خادم درگاهش قبول بفرماید. ان شاءالله سید اسماعیل علامه

حرم از دریچه دوربین عکاسی،اثر سید اسماعیل علامه
حرم از دریچه دوربین عکاسی،اثر سید اسماعیل علامه

سخن ناشر

سید اسماعیل علامه در سال ۱۳۳۹ در نجف اشرف و در یک خانواده مذهبی، تحت تعلیمات پدر بزرگوارش مرحوم حجت الاسلام سید‌هاشم علامه پرورش یافت. در ۸ سالگی به همراه خانواده به خرمشهر مهاجرت کرد، در ۱۹ سالگی همزمان با ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عکاسی را به صورت تجربی شروع کرد و در سال ۱۳۵۹ به همراه والدین به شهر مقدس قم هجرت نمود. در سال ۱۳۷۲ جذب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام شد و همکاری خود را در این زمینه به صورت جدی آغاز نمود. بیش از ۲۰ سال در این بارگاه نورانی کار ارزشمند عکاسی نموده و رویدادها و زیبایی های حرم را به تصویر کشیده است. کتابی که در پیش روی دارید بخش اندکی از حاصل تلاش خالصانه این خادم گرامی آستان می باشد.

از آثار استاد “سید اسماعیل علامه” در کتاب “حرم از دریچه دوربین عکاسی”
از آثار استاد “سید اسماعیل علامه” در کتاب “حرم از دریچه دوربین عکاسی”





اشتراک گذاری:

به اشتراک گذاری بر روی print
به اشتراک گذاری بر روی email
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی whatsapp
به اشتراک گذاری بر روی telegram
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)